Сите хранливи состојки имаат своите корисни својства за организмот и за здравјето. Квалитетното впивање на витамините од овошјето и зеленчукот, на пример, е важно за имунолошкиот систем и за способноста на организмот да се бори со инфекциите и со патогените.

 

Многу често, сепак, ако плодовите не се комбинирани со правилните протеини во моментот на отстранување, апсорпцијата на витамините или растворливи во масти влакна се нарушува или слабее. Истото важи за преостанатите хранливи материи, кои имаат потреба од посебен придружник за да се обработат од организмот на најдобар можен начин. Која храна треба да ја консумирате секогаш во комбинација, погледнете подолу.

Мисиркино со слатки компири

Витаминот А се апсорбира најдобро во присуство на цинк. Слатките компири се многу богат извор на овој витамин. Тој се среќава уште во моркови, тиква, дињи. Витаминот А го зголемува имунитетот и го подобрува здравјето на очите, кожата. Цинкот исто така е важен за имунолошкиот систем. Тој зајакнува апсорпцијата на витамин А. Мисиркино месо е одличен партнер во процесот.

Овесна каша со боровинки

Овесната каша е богата со фитохемикалии кои го инхибираат воспалението, како и на влакна кои помагаат на дигестивниот тракт. Овесот е погоден и за контролирање на нивото на шеќерот во крвта. Овие фитохемикалии и влакна се апсорбираат најдобро во присуство на витамин Ц, содржан во огромни количини во боровинките. Секогаш додавајте свежи боровинки кон овесната каша.

Темно чоколадо со јаболка

Антиоксидансот кверцетин се наоѓа во добри количини во јаболката. Во црното чоколадо пак се содржат катехини – друг вид антиоксидантни соединенија. Корисни се против кардиоваскуларни заболувања. Според истражувањето комбинацијата од двата вида антиоксиданси прави чуда со организмот -го штити срцето од болести, спречува појава на рак, разбива крвни згрутчувања и штити од формирање на тромбови, ги прави кожата и косата здрави.

Зелен чај со лимон

Зелениот чај е многу богат со антиоксиданси. Лимонит помага дејството на антиоксидантите да се зголеми и на тој начин нивната борба со слободните радикали е уште поефикасна. Киселинските соединенија во лимоните овозможуваат на телото да апсорбираат за до 5 пати поквалитетно антиоксидантите во зелениот чај.

Јогурт и банани

Бананите се добар извор на калиум. Тој е клучен за контролирање на крвниот притисок. Во јогуртот содржи многу калциум. Тој пак одговара за изградбата на коските, мускулите, тетивите. Двете јадења меѓусебно се надополнуваат одлично и го засилуваат дејството на хранливите материи во составот.

Јагоди и спанаќ

Во спанаќот се содржи големо количество железо. Во јагодите пак се наоѓаат завидна количина на витамин Ц. Тој го зајакнува апсорбирањето на железото.

Салата со протеини или со масти

 

Зеленчукот е нискокалоричен и затоа најпосакуван во диетите за слабеење. Тој содржи многу влакна, од кои некои имаат потреба од масти за да се апсорбираат квалитативно. Затоа е важно да јадете салата во комбинација со млечен прелив или друг вид храна која содржи масти, на пример сирење, варени јајца.

          

Leave a comment