За некои луѓе, јадењето во текот на ноќта е кошмар, а за некои - тоа е постојана причина за шеги.

Сепак, овој процес може да се направи многу лесен и безопасен ако ги замените крофните и колбасите со здрава храна, како што се сирење и пуканки.

Постои одредена листа на гхрана која што е безбедно да се јади дури и ноќе.

Сирење:

Научниците од Харвард предупредуваат дека јадењето премногу може да биде исто толку многу проблеми за спиењето како и гладот, па затоа советуваат да се јаде нешто лесно ноќе. На пример, тие препорачуваат да се јадат повеќе парчиња сирење што имаат доволно вкус за да ги задоволат вкусовите рецептори и нема да биде премногу тешко за телото да вари.

Јогурт:

Според експертите за исхрана, јогуртот е совршен за ноќна закуска, бидејќи не содржи многу масти, но содржи многу протеини. Според студиите, протеинот во јогуртот не само што ве тера да се чувствувате најадени, туку исто така му помага на телото да изгори повеќе калории во текот на денот.

Крекери:

Крекерите со пченични зрна (не сите редовни крекери) може да се јадат без да предизвикаат премногу штета на здравиот сон. Тие содржат т.н. бавни јаглехидрати кои потпомагаат да се чувствувате најадени подолго време.

Пуканки:

Нутриционистите ги советуваат луѓето кои сакаат ноќни закуски да јадат чаша пуканки без сол. Овој вид на закуска нема да влијае на обликот на телото.

Можете да направите вкусни пуканки со додавање на црн пипер или лук на нив.

Јајца:

Варено јајце содржи само 75 kcal и е одлично за ноќна закуска. Таквата ужинка ќе ви овозможи да заборавите на гладот до утрото и нема да се наголемите во обем на  вашата половината.

Зеленчук:

Ако знаете со сигурност дека ќе се разбудите ноќе за да каснете нешто, но сфаќате дека еден вид на храна нема да биде доволна за вас, можете да подготвите некој вид јадење однапред како растителна салата, на пример.

Препорачуваме да јадете зелен зеленчук затоа што содржат видови на јаглехидрати кои ќе ве задржат до утрото.

Јаболко со цимет:

Специјалистите за здрава храна, препорачуваат јаболка со цимет за оние кои сакаат ноќе да јадат слатка храна. Можете да каснете и малку суво грозје.

Ова јадење не само што ќе ја убие вашата желба за слатко, но исто така ќе го намали нивото на орексин што ќе ве натера да се разбудите за јадење.

Чаша сок од цреша:

Се разбира дека се мисли на природен сок од цреша. Тоа нема да ве натера да се чувствувате најадени, но истражувањата покажуваат дека овој сок има позитивно влијание врз квалитетот на спиењето, што го прави подлабоко и подолго.

Банана:

И покрај фактот дека ова овошје брзо се вари, веројатно нема да ве разбуди втор пат во текот на ноќта. Работата е во тоа што  бананите содржат многу калиум и магнезиум кои ни помагаат да се релаксираме. Исто така, содржи мелатонин кој според различни студии го подобрува квалитетот на спиењето.

Извор на вест: brightside.me

Leave a comment